Kara-Kimya

شرکت کارا کیمیا

تولید کننده سود پرک باکیفیت داخلی و صادراتی

مطالب مرتبط

خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار

خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار

اگر دغدغه خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار را دارید و می‌خواهید بیشتر با این ماده منحصر به فرد و کاربردی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. شرکت کارا کیمیا مقاله جامعی را درباره خرید سود پرک با بهترین کیفیت و اینکه سود پرک از کجا بخریم، آماده کرده است.

مشخصات سود پرک با بهترین کیفیت بازار

هنگام خرید کاستیک سودا با بهترین کیفیت بازار باید دقت کرد سود پرک، یک جامد کریستالی بی‌رنگ است که شدیدا در آب حل می‌شود. دارای نقطه ذوب 318 درجه سانتی‌گراد و نقطه جوش 1388 درجه سانتی‌گراد است. از دیگر نکاتی که در این‌باره باید دانست این است که به دلیل توانایی آن در حل کردن چربی، روغن و رسوبات مبتنی بر پروتئین، معمولاً به عنوان یک عامل تمیزکننده صنعتی استفاده می‌شود. همچنین با خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار می‌توان از آن در تولید مواد شوینده قطعات استفاده کرد. که یکی از تهاجمی‌ترین مواد شیمیایی پاک‌کننده ماشین لباسشویی است. از نظر فیزیکی اگر بخواهیم درباره سود پرک صحبت کنیم، سود پرک در اتر و سایر حلال‌های غیر قطبی نامحلول است.

اما در حلال‌های قطبی مانند اتانول و متانول بسیار محلول است. حلالیت آن در آب بسته به دما متفاوت است: 418 گرم در لیتر در 0 درجه سانتی گراد، 1000 گرم در لیتر در 25 درجه سانتی گراد و 3370 گرم در لیتر در 100 درجه سانتی گراد. سود پرک به صورت گرمازا با آب واکنش می‌دهد و مقدار زیادی گرما تولید می‌کند. همچنین با اسیدها، اکسیدهای اسیدی و فلزات و اکسیدها واکنش می‌دهد. از نظر شیمیایی نیز درباره خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار باید گفت، هیدروکسید سدیم یک رسوب‌ کننده و صابونی‌کننده است، به این معنی که می‌تواند باعث رسوب برخی مواد از محلول و صابونی شدن (فرایند تشکیل صابون) شود.

سود پرک با کیفیت

خرید سود پرک از کارا کیمیا

روش‌های نگهداری سود پرک

نهگداری سود پرک به دلیل ماهیت خورنده آن و خطر مواجهه تصادفی، نیاز به بررسی دقیق دارد و هنگام خرید سود پرک باید به آن دقت کافی شود. در اینجا چند دستورالعمل و روش برای نگهداری ایمن آورده شده است:

1- دمای مناسب

بعد از خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار به دمای نگهداری آن باید دقت کرد. دمای محیط برای نگهداری سود سوزآور باید بین ۲۹ تا ۳۸ درجه سانتی گراد باشد. اگر دما از 38 درجه سانتیگراد بیشتر شود و ظرف فلزی باشد، زنگ آهن ممکن است رخ دهد که باعث می‌شود ظرف در ایمن نگه داشتن مواد ناکام باشد.

2- بسته بندی

تکه‌های کاستیک سودا باید دور از نور مستقیم خورشید در کیسه‌های پلی پروپیلن دولایه که با نخ‌های پلی استر نفوذ ناپذیر مهر و موم شده اند نگهداری شود. پلی اتیلن خطی با چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن متقاطع (XLPE) مواد مطلوبی برای نگهداری سود پرک برای 10 تا 20 سال هستند.

3- حمل و نقل

پس از خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار از لحاظ حمل و نقل باید مورد بررسی قرار گیرد. ظروف فله متوسط (IBCs) برای حمل و نقل سود سوزآور توصیه می‌شود زیرا از دیواره‌های کاملاً مهر و موم شده دو لایه ساخته شده اند و می‌توانند مشکلات نشت را برطرف کنند.

حمل و نقل سود پرک

حمل و نقل از موارد مهم خرید سود پرک است

4- مخازن ذخیره سازی

بسیاری از تاسیسات از مخازن فولاد ضد زنگ برای نگهداری سود پرک استفاده می‌کنند. این مخازن در برابر خوردگی مقاوم هستند و می‌توانند در داخل یا خارج از منزل قرار گیرند. با این حال، مخازن پلی اتیلن متقاطع (XLPE) مزایای عملکردی مشابهی را با هزینه کمتر ارائه می‌دهند.

5- اقدام ثانویه

به دلیل ماهیت خورنده سود پرک، اقدام ثانویه مناسب ضروری است. سیستم SAFE-Tank شرکت کارا کیمیا یک راه حل “مخزن درون مخزن” را برای مهار ثانویه ارائه می‌دهد و حاشیه ایمنی را افزایش می‌دهد.

6- دمای نگهداری

هنگام خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار دقت کنید اگر سود پرک در فضای باز نگهداری می‌شود، برای حفظ دمای مناسب باید از ردیابی گرما و عایق استفاده کرد. پدهای گرمایش و عایق می‌توانند دمای خاصی از ماده شیمیایی را که ذخیره می‌کنید حفظ کنند. به یاد داشته باشید که سود سوزآور ماده خطرناکی است و باید با اقدامات ایمنی مناسب از جمله پوشیدن لباس و تجهیزات محافظ کار کرد.

دمای نگهداری سود پرک

خرید سود پرک با بهترین کیفیت از کارا کیمیا

روش‌های تولید سود پرک

بد نیست هنگام خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار از روش‌های تولید سود پرک خبر داشته باشید. سه روش اصلی برای تولید سود پرک (هیدروکسید سدیم) وجود دارد: روش الکترولیز، فرآیند غشایی و فرآیند دیافراگمی.

  • روش الکترولیز

بیش از 120 سال است که از این روش استفاده می‌شود. این شامل عبور جریان الکتریکی از محلول نمک (کلرید سدیم) در آب است. سمت مثبت مدار به آند و سمت منفی به کاتد متصل است. هنگامی که جریان از محلول عبور می‌کند، یون‌های سدیم به سمت کاتد حرکت می‌کنند و یون‌های کلرید را پشت سر می‌گذارند. در همان زمان، مولکول‌های آب به هیدروژن و اکسیژن تقسیم می‌شوند. هیدروژن با یون‌های کلرید ترکیب می‌شود و گاز کلر را تشکیل می‌دهد، در حالی که اکسیژن با یون‌های سدیم واکنش داده و هیدروکسید سدیم را تشکیل می‌دهد.

  • فرآیند غشایی

در ادامه مقاله خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار درباره این فرآیند تقریباً 85 درصد از ظرفیت نصب شده در اروپا را شامل می‌شود. برای تولید سود سوزآور، به نمک و الکتریسیته نیاز داریم تا واکنش انجام شود. سلول غشایی با در نظر گرفتن انرژی و هزینه سرمایه ارزان‌ترین روش تولید هیدروکسید سدیم است. آنچه این نوع سلول‌ها را مهم می‌کند این است که نگرانی‌های زیست محیطی ایجاد نمی‌کنند. سود سوزآور به دست آمده با این روش حدود 13 درصد غلظت دارد که در اثر تبخیر محلول 13 درصد به 50 درصد افزایش می‌یابد.

  • فرآیند دیافراگمی

فرآیند دیافراگمی با جداکننده آزبست کار می‌کند. استفاده از آزبست به ما کمک می‌کند هیدروکسید سدیم و کلر را که محصول واکنش‌هایی هستند که در داخل این نوع سلول اتفاق می‌افتد، جدا کنیم. نتیجه واکنش دیافراگمی، مایعی است به نام “”Cell Liquor. در مقاله خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار باید گفت که این لیکور سلولی یک مایع ضعیف است که حاوی 12 تا 14 درصد هیدروکسید سدیم (درصد وزنی) و حجم ثابت نمک است. برای به دست آوردن محلول هیدروکسید سدیم 50 درصد، باید سدیم هیدروکسید حاصل را تبخیر کنیم تا غلظت NaOH افزایش یابد. با این روش می‌توانیم نمک اضافی را جدا کرده و برای استفاده مجدد به چرخه برگردانیم.

تولید سود پرک

انواع روش‌های تولید سود پرک

خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار از کارا کیمیا

برای خرید سود پرک با بهترین کیفیت باید از یک تامین کننده معتبر که استانداردهای کنترل کیفیت دقیق را رعایت می‌کند، خرید کنید. یکی از این تامین‌کنندگان، شرکت کارا کیمیا است که سود پرک را ارائه می‌کند که مطابق با استانداردهای جهانی است. سود پرک کارا کیمیا به شکل پولک جامد سفید و با خلوص 98 درصد موجود است که نشان دهنده کیفیت بالا است. این محصول در درجه اول در صنایع آرایشی و بهداشتی، صابون سازی، صنعت رنگ و کاغذ سازی استفاده می‌شود. جهت خرید سود پرک با بهترین کیفیت بازار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به طور درباره خرید سود پرک کامل راهنمایی کنند.

Rate this post
منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.