Kara-Kimya

شرکت کارا کیمیا

تولید کننده سود پرک باکیفیت داخلی و صادراتی

مطالب مرتبط

لیست قیمت سود پرک

لیست قیمت سود پرک

سود پرک یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در اکثریت صنایع است. بسیار مهم است که شما سود پرکی را خریداری کنید که مناسب صنعت شما و کسب و کار شما باشد. درصد خلوص سود پرک در کاربرد آن بسیار اهمیت دارد. همچنین مهم ترین نکته در این مورد ارائه لیست قیمت سود پرک کاملا به روز و رقابتی برای مشتریان است تا بتواند آنها را برای خرید مقرون به صرفه جذب خود کند! ما در ادامه مهم ترین نکات را در خصوص خرید سود پرک طرح کرده ایم و تمام فاکتورهای تعیین کننده در قیمت کاستیک سودا را نیز برشمرده ایم. همراه ما بمانید!

سود پرک همانطور که حتما می دانید، یک ماده صنعتی و شیمیایی بسیار پرکاربرد است که توسط برخی از تولید کنندگان در ایران تولید می شود. بیشتری کاربرد این ماده در صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته شیمیایی است تا بتوانند محصولات شیمیایی را با کیفیت بالا تولید کنند. پس سود پرک به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. و مثل هر ماده اولیه دیگری در بازار قیمت های متنوعی دارد. بسیاری از کاربران تمایل دارند به لیست قیمت سود پرک دسترسی داشته باشند. در این مطلب با ما باشید تا کمی بیشتر در این خصوص گپ بزنیم. با ما همراه باشید!

قیمت سود پرک

بهترین لیست قیمت سود پرک در بازار با کارا کیمیا

سود پرک در صنعت

همانطور که گفتیم، سود پرک یک ماده بسیار پرکاربرد در بسیاری از صنایع است و ارائه بروزترین لیست قیمت سود پرک از همین جهت اهمیت دارد! در صنایع پتروشیمی از این ماده جهت تولید برخی از ترکیبات شیمیایی استفاده می کنند. این ماده همچنین استفاده بسیار رایجی در تولید برخی از داروها و مواد غذایی دارد. از دیگر کاربردهای این ماده مهم می توان به مواردی همچون تولید انواع رنگ های پلاستیک، رزین ها و پوشش ها، انواع محصولات شیمیایی، ترکیبات ضد باکتری و تولید اسیدها و نمک های آلی اشاره کرد. از جمله مواد غذایی هم که با استفاده از سود پرک تولید می شوند، می توان نوشابه‌ها، کنسروها، سس‌ها، آبمیوه‌ها را نام برد.

**توجه: شاید رایج ترین استفاده از سود پرک در تلخی گیری زیتون باشد. از این جهت مقاله ای با عنوان قیمت سود پرک برای تلخی گیری زیتون در بلاگ کارا کیمیا تهیه کردیم که مطالعه آن برای شما عزیزان می تواند مفید باشد.

قیمت سود پرک

لیست قیمت سود پرک موضوعی است که مناقشه در خصوص آن بسیار است. اول اینکه لازم است همین جا عرض کنیم با توجه با نوسانات شدید ارز در سالهای اخیر و رشد صعودی قیمت دلار، سود پرک نیز همچون سایر کالاها نوسان قیمت شدیدی را در این مدت تجربه کرده و نمی توان نرخ ثابتی را برای آن تعریف کرد. مورد دیگر که باید به آن توجه کرد این است که قیمت سود پرک به عوامل متعددی بستگی دارد و فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت روز آن تعیین کننده اند! سود پرک به صورت مایع نیز در صنعت تولید می شود که آن را در گالن های 20 لیتری توزیع می کنند.

قیمت سود پرک

لیست قیمت سود پرک

از جمله فاکتورهای تعیین کننده در لیست قیمت سود پرک می توان به درصد خلوص سود پرک تولید شده، کیفیت محصول، نوع بسته بندی آن و سیاست های شرکت تولید کننده اشاره کرد. شاید برای شما جالب باشد که نوع بسته بندی سود پرک در این مورد بسیار مهم است. علت این است که سود پرک یک باز بسیار قوی بوده که سریعا با هوای اطراف خود واکنش داده و فاسد می شود. بنابراین در حین جابجایی و تحویل محصول بایستی بسیار مراقب بود و تمام نکات ایمنی را رعایت کرد تا سلامت محصول حفظ شود. بنابراین تولید کنندگان عموما در بسته بندی سود پرک هزینه می کنند و این بر قیمت محصول عرضه شده می افزاید.

گرید سود پرک

همانطور که گفتیم کاستیک سودا یکی از مهم ترین مواد اولیه صنایع مختلف است که کاربردهای فراوانی دارد. از جمله صنایعی که این ماده در آنها کاربرد دارد، می توان به صنعت صابون سازی و تولید مواد شوینده، تولید کاغذ، تصفیه آب، صنایع نساجی و غذایی اشاره کرد. دقت داشته باشید که این ماده جزو مواد خورنده بوده و کار با آن کمی نیازمند احتیاط است. اگر مراقب نباشید ممکن است باعث سوختگی در نقاط مختلف بدن شود. کاربرد آن در صنایع غذایی کاملا حساب شده بوده و به مقدار بسیار کم در شرایط خاص از آن استفاده می شود.

مشخصات فنی سود پرک

یکی از مهم‌ترین موارد در مطلب لیست قیمت سود پرک، دانستن ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی سود پرک است. سود پرک یک ماده جامد سفید رنگ است که بوی خاصی نداشته و وقتی در آب حل می‌شود، کاملا جاذب آب است. سود پرک در آب به راحتی حل می‌شود و یک واکنش گرمازا را رقم می‌زند. شما برای اینکه بدانید در چه جاهایی می‌توانید از این ماده خورنده استفاده کنید، بایستی با ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آن به خوبی آشنا باشید! این ماده وقتی در آب حل می شود، تجزیه شده و یون های (OH-) آزاد می کند. این یون همانطور که می دانید، با اسیدهای مختلف واکنش می دهد و نمک های خاصی را به وجود می آورد!

مشخصات فنی سود پرک

مشخصات فنی سود پرک؛ لیست قیمت سود پرک

مقدار ph سود پرک بالاست و با مواد بسیار زیادی واکنش می دهد. به عنوان مثال این ماده با هوای اطراف سریعا واکنش داده و خواص اولیه خود را از دست می دهد. پس زمانی که می خواهید این ماده را جابجا کنید، بایستی در بسته بندی های کاملا استاندارد این کار انجام شود تا آسیبی به آن وارد نشده و در اثر واکنش دهی با هوای اطراف، فاسد نشود! این ماده همچنین با اسیدها، ترکیبات آمفوتریک و بسیاری از فلزات واکنش داده و گاز هیدروژن و نمک های خاصی را آزاد می کند!

خواص فیزیکی سود پرک

در ادامه مطلب لیست قیمت سود پرک به طرح ویژگی های فیزیکی سود پرک می پردازیم. همانطور که گفتیم، سود پرک یک ترکیب جامد در دمای اتاق است که در دمای 318 درجه سانتیگراد ذوب شده و در دمای 1388 درجه سانتیگراد نیز به جوش می رسد. همانطور که گفتیم به راحتی با هوای اطراف نیز واکنش داده و رطوبت موجود در آن را کاملا جذب می کند. پس می توان گفت که این ماده خاصیت هیگروسکوپی دارد. سدیم هیدروکسید همچنین یک خورنده شدید است که در صورتی که با آن تماس داشته باشید، ممکن است دچار سوختگی شدید در ناحیه پوست و چشم بشوید!

سود پرک همچنین از وزن 2.13 گرم در متر مربع برخوردار بوده و همین هم باعث می شود تا به راحتی در محلول های آبی، غرق شود. جالب است بدانید این ماده از آب سنگین تر است. بهتر است در حین استفاده از این ماده صنعتی، نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنید تا دچار سوختگی و مشکلات دیگر نشوید!

خواص شیمیایی سود پرک

مورد مهم دیگر در بحث لیست قیمت سود پرک، طرح ویژگی های شیمیایی آن است. همانطور که گفتیم، سود پرک به راحتی با آب واکنش داده و گرمای زیادی در این موقعیت آزاد می کند. همین عامل سبب شده تا از آن برای ایجاد واکنش های گرمازا استفاده کنند تا گرمای مورد نیاز برخی از فرایندها را تولید کند! برخی از مواد همچون صابون به گرمای خاصی به عنوان بخشی از فرایند شیمیایی در حین تولید نیاز دارند. به همین علت هم هست که از سود پرک در تولید صابون استفاده می شود. این ماده همچنین با بسیاری از فلزات مختلف واکنش می دهد و هیدروکسیدهای فلزی خاصی را ایجاد می کند.

خرید سود پرک

خواص شیمیایی سود پرک؛ لیست قیمت سود پرک

جالب است بدانید در این قبیل از واکنش ها، گاز هیدروژن را نیز آزاد می کند. از آنجا که این ماده با بسیاری از ترکیبات، شدیدا واکنش می دهد، در حین استفاده از آن در کنار یک سری فلزات واکنشی خاص، باید بسیار مراقب باشید. چرا که اگر این کار کنترل شده نباشد، ممکن است اتفاقات بعدی از مدیریت شما خارج شده و خطرات جبران ناپذیری را به وجود آورد!

توجه: ما پیشتر در مقاله ای تحت عنوان روش استفاده از سود پرک همه چیز را در خصوص شیوه کار با این ماده صنعتی مهم برشمرده ام. لطفا این مقاله را نیز مطالعه کنید!

خرید سود پرک

مهم ترین نکته در خرید سود پرک، ارائه لیست قیمت سود پرک و نیز استعلام قیمت آن از یک بازرگانی معتبر است. ما در کارا کیمیا یکی از با کیفیت ترین سود پرک های داخل کشور را تولید می کنیم. سود پرک کارا کیمیا از خلوص 98% برخوردار بوده و برای تمام مصارف صنعتی بهترین گزینه است. از مهم ترین مزایای سود پرک کارا کیمیا، قیمت بسیار مقرون به صرفه و رقابتی آن در بازار است. کافیست شما همین حالا با پشتیبانی ما در کارا کیمیا تماس بگیرید و قیمت روز سود پرک را از همکاران ما استعلام کنید! به شما قول می دهیم، با چنین کیفیتی، همچین قیمتی را در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت!

09120567787

فروش سود پرک 98%

ایران از مهم ترین خریداران سود پرک در دنیاست. که البته فروش سود پرک نیز در آن بسیار رواج دارد! یعنی هر ساله حجم بالایی از سود پرک موجود در جهان از سوی ایران خریداری می شود. علت آن به مصرف بالای سود پرک در صنایع مختلف یران برمی گردد. از این رو خریدار سود پرک در ایران بسیار زیاد بوده و تولید کننده ای گه بتواند استانداردهای مورد نیاز را رعایت کند، می تواند در این زمینه موفقیت چشمگیری داشته باشد. در حال حاضر شرایط بازارهای جهانی برای صادرات سود پرک نیز بسیار مساعد است. کافیست بتوانید یک لیست قیمت سود پرک بسیار مناسب به این بازارها ارائه دهید.

فروش سود پرک

فروش سود پرک، لیست قیمت سود پرک

لیست قیمت کاستیک سودا

موادی که در صنعت پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند، در ایران کاربرد فروانی دارند. یکی از این مواد اولیه سود پرک است که البته بیشترین میزان مصرف را در بخش کشاورزی دارد. به همین دیلیل در چند سال اخیر شرکت های زیادی اقدام به تولید سود پرک با قیمت های مناسب کرده اند. اما مراقب باشید که فریب قیمت های ارزان را نخورید!! شما به دنبال یک ماده صنعتی و شیمیایی هستید که کیفیت نهایی آن برای صنعت تان بسیار مهم است. در نتیجه نباید به هر تولید کننده ای در بازار آزاد اعتماد کنید!

کارا کیمیا یکی از تولید کنندگان قدیمی این حوزه است که با بیش از 20 سال سابقه در تولید سود پرک داخلی می تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما عزیزان در این زمینه باشد. ما در کارا کیمیا سود پرک با خلوص 98% را با مناسب ترین قیمت ها به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. شما می توانید پیش از خرید، با پشتیبانی سایت ما تماس حاصل کنید تا همکاران ما در خصوص لیست قیمت سود پرک به صورت کاملا رایگان به شما عزیزان مشاوره دهند.

از سود پرک 98% تا سود مایع 50% محصولاتی با درصد کیفی بالا و آماده برای استفاده در انواع صنایع بسیاری از مصرف کنندگان را به ما پیوند داده است. ما می توانیم راهنمایی به شما عزیزان ارائه دهیم تا تفاوت محصول با کیفیت از فیک را به راحتی تشخیص داده تا در دام قیمت های پایین نیفتید!

خرید سود پرک با کیفیت از کارا کیمیا

بهترین لیست قیمت سود پرک با بهترین تعرفه های بازار در کارا کیمیا

فروش صادرات سود پرک

لیست قیمت سود پرک، سود پرک صادراتی را نیز شامل می‌شود! سود پرک صادراتی همچون سایر محصولات صادراتی بایستی از یک کیفیت بالا برخوردار باشد. تا در بازارهای خارج از کشور مقبول بیفتد. در نتیجه تمام تولیدکنندگان داخلی نمی‌توانند محصول خود را در بازارهای خارجی پرزنت کنند. چرا که در عین کیفیت بالا، بایستی از قیمت‌های فروش رقابتی نیز برخوردار باشد. تا خریدار خارجی ترغیب بشود محصول را خریداری نماید! فقط تعدادی از تولید کنندگان داخلی در کار صادرات سود پرک هستند. که اسم کارا کیمیا نیز در این لیست قرار دارد. ما با تولید سود پرک با کیفیت با خلوص 98% و نیز با در نظر گرفتن بهترین استانداردهای تولید، محصول خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کنیم!

**توجه: همانطور که بالاتر هم گفتیم، امکان ارائه یک لیست قیمت سود پرک ثابت در این جا وجود ندارد. چرا که قیمت ها لحظه ای تغییر می کنند و ثبات لازم را ندارند. جهت دریافت لیست قیمت سود پرک با مناسب ترین تعرفه با یکی از شماره های ذیل تماس حاصل کنید:

09120567787

خرید سود پرک با کیفیت و لیست قیمت سود پرک در کارا کیمیا

کارا کیمیا یکی از بهترین تولید کنندگان سود پرک 98% در کشور است که با بهره گیری از نیروهای زبده و با تجربه در زمینه سود پرک و کلر آلکالی توانسته محصولی با کیفیت و درصد خلوص بالا را به بازار داخل کشور و بازارهای خارجی و صادراتی تحویل دهد. لیست قیمت سود پرک در شرکت ما با مناسب ترین تعرفه ها و بروزترین قیمت ها تصویب شده و مطابق با نوسان ارز در داخل به صورت روزانه تغییر می کند.

خرید سود پرک با کیفیت از کارا کیمیا

خرید سود پرک با کیفیت از کارا کیمیا

شما می توانید با برقراری یک تماس تلفنی در خصوص قیمت سود پرک و خرید سود پرک از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین جهت تضمین در کیفیت محصول و بسته بندی آن نیز می توانید به صورت حضوری به آدرس کارخانه کارا کیمیا مراجعه کنید و خط تولید را به صورت حضوری رصد نمایید.

Rate this post
منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.